wtorek, 19 stycznia 2021

Femme fatale – Starter Pack cz. 1 (cudowne przedmioty)

Kobieta fatalna, czyli niewiasta przynoszącą mężczyźnie porażkę i zgubę. Zwrot ten jest zwyczajowo używany do opisania kobiet wykorzystujących swoją pozycję społeczną, cechy osobowości lub wdzięki do wykorzystywania mężczyzn na różne sposoby ze szkodą dla nich. Femme fatale to kobieta świadomie zdobywająca, wykorzystująca i porzucająca mężczyznę. Niektóre z nich poza wrodzonymi wdziękami, sięgają po magiczne gadżety. Jest ich tak wiele, że bez Torebki przechowania (Bag of Holding) nie sposób je pomieścić.

Cz. 2 – Bronie


1. Niekończąca się szminka

(cudowny przedmiot, powszechny)

Jak sama nazwa wskazuje nigdy się nie kończy. Istnieją również warianty, które dodatkowo:

  • pozwalają na dowolną zmianę koloru przed użyciem,
  • zapobiegają pozostawaniu śladów po buziakach lub...
  • wręcz przeciwnie – uzewnętrzniają ślady po pocałunkach po kilku godzinach (1k8+1 h).

2. Pas cnoty

(cudowny przedmiot, powszechny, przeklęty)

Ten bogato zdobiony skórzany pas często stanowi prezent nobliwych matron dla ich podopiecznych i ma pomóc młódkom zachować cnotę czci i uchronić je przed zgubnym wpływem bałamutnych lowelasów. Czasem zazdrosne femme fatale podstępnie prezentują go konkurentom, z którymi rywalizują o względy upatrzonego mężczyzny. Aby pozbyć się go należy użyć zaklęcia Zdjęcie Klątwy (Remove Curse).


3. Zmysłowe pachnidło

(cudowny przedmiot, powszechny)

Te perfumy o wyjątkowo intensywnym zapachu zapewniają przez kilka godzin (1k4+1 h) premię +1 w testach Charyzmy wobec osób płci przeciwnej.

 

4. Kajdany miłości

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Te magiczne kajdanki z różowym futerkiem nie posiadają mechanicznego zamka. Można otworzyć je wyłącznie za pomocą czarów (np. za pomocą zaklęcia Kołatka / Knock). Stworzenie skrępowane magicznymi kajdankami nie może rzucać zaklęć wymagających komponentów somatycznych.

Wersja deluxe. Kajdanki posiadają atrapę zamka. Jeśli zostanie do niej wprowadzony niemagiczny klucz lub wytrych – zostanie uszkodzony i nie będzie zdatny do dalszego użycia.

 

5. Mascara przemiany

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Podczas nakładania makijażu z wykorzystaniem tego tuszu do rzęs można 1 raz dziennie rzucić bez komponentów zaklęcie Przebranie siebie (Disguise Self).



6. Pląsające pantofelki

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Te piękne bogato zdobione kryształowe pantofle sprawiają, że nosząca je niewiasta jest w stanie zatańczyć perfekcyjnie każdy taniec. Pantofelki zapewniają noszącej ułatwienie we wszelkich testach i rzutach obronnych związanych z tańcem.


7. Pocałunek śmierci

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Ta czarna pomadka zawiera 1 ładunek magiczny, który regeneruje się każdego dnia o północy. Osoba, która skorzystała z tej pomadki może w przeciągu 1 h od jej użycia sprawić, aby pocałowany przez nią wybrany cel, który nie jest nieumarłym lub konstruktem, znalazł się pod wpływem zaklęcia Pozór Śmierci (Feign Death). Cel musi wykonać rzut obronny na Kondycję o ST 14, aby uniknąć tego efektu. Cel pocałowany w usta wykonuje rzut obronny z utrudnieniem.

 

8. Pomadka śpiącej królewny

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Ta pomadka o delikatnym usypiającym aromacie lipy zawiera 1 magiczny ładunek, który regeneruje się każdego dnia o świcie. Osoba, która skorzystała z tej pomadki może w przeciągu 1 h od jej użycia sprawić, aby pocałowany przez nią wybrany cel, który nie jest nieumarłym lub konstruktem został uśpiony na 1 h. Cel musi wykonać rzut obronny na Kondycję o ST 12, aby uniknąć tego efektu. Cel pocałowany w usta wykonuje rzut obronny z utrudnieniem.

 

9. Wampiryczna pomadka

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Ta krwisto czerwona pomadka o metalicznym posmaku zwiera 1 ładunek magiczny, który regeneruje się każdego dnia o północy. Osoba, która skorzystała z tej pomadki może w przeciągu 1 h od jej użycia aktywować zaklęcie Wampiryczny Dotyk (Vampiric Touch), gdy pocałuje stworzenie niebędące konstruktem lub nieumarłym. Cel musi wykonać rzut obronny na Kondycję o ST 14, aby uniknąć tego efektu. Cel pocałowany w usta wykonuje rzut obronny z utrudnieniem.

 

10. Upiorna mascara

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Godzinę po nałożeniu makijażu z użyciem tej magicznej mascary postać może wywołać efekt przerażenia (frightened) u wybranego humanoida w zasięgu widzenia, który widzi makijaż. Cel musi wykonać rzut obronny na Charyzmę o ST 13 lub będzie przerażony (frightened). Efekt utrzymuje się przez 1 h.

 

11. Uroczy pierścionek

(cudowny przedmiot, niespotykany)

Właściciel tego złotego pierścienia z rubinowym oczkiem może 3 razy dziennie rzucić bez kompletów zaklęcie Zauroczenie Osoby (Charm Person). Aby uniknąć tego efektu cel musi wykonać rzut obronny na Charyzmę o ST 13. Jeśli zaklęcie zostało rzucone, gdy cel całował dłoń właścicielki pierścienia – cel wykonuje rzut obronny z utrudnieniem.

 

12. Jadowity pocałunek

(cudowny przedmiot, rzadki)

Ta ciemnozielona pomadka o gorzkawym posmaku zawiera 1 magiczny ładunek, który regeneruje się każdego dnia o północy. Osoba, która użyła tej pomadki może w przeciągu 1 h sprawić, aby pocałowany przez nią wybrany cel, który nie jest nieumarłym lub konstruktem, został obezwładniony (incapacitated), sparaliżowany (paralyzed) ogłuszony (stunned) lub nieprzytomny (unconscious) (do wyboru), a także zatruty (poisoned) i zauroczony (charmed) przez 10 minut. Cel musi wykonać rzut obronny na Kondycję o ST 16, aby uniknąć tego efektu. Cel pocałowany w usta wykonuje rzut obronny z utrudnieniem.

 

13. Maska wielu twarzy

(cudowny przedmiot, rzadki)

Ta magiczna maska sprawia, że noszącej jej postaci towarzyszy aura podniecającej tajemniczości i niedostępności. Przedmiot zapewnia ułatwienie w rzutach obronnych przeciwko zaklęciom ze szkoły Uroków (Enchantment) oraz pozwala 3 razy dziennie rzucić bez komponentów zaklęcie Przebranie siebie (Disguise Self).


14. Naszyjnik czytania w myślach

(cudowny przedmiot, rzadki, wymaga zestrojenia)

Osoba nosząca ten naszyjnik z czarnych pereł może 3 dziennie rzucić bez komponentów zaklęcie Wykrycie Myśli (DetectThoughts), którego ST wynosi 13. Ponadto ten naszyjnik zapewnia właścicielowi ułatwienie w rzutach obronnych przeciwko efektom tego zaklęcia.

Femme fatale (opcjonalnie). Jeśli celem jest osoba o innej płci, w przypadku rzutu obronnego ma utrudnienie.

 

15. Szczęśliwe kolczyki

(cudowny przedmiot, rzadki)

Postać nosząca te kolczyki może powtórzyć jeden nieudany test ataku umiejętności, lub rzut obronny. Dodatkowo osoba nosząca te kolczyki może 1 raz dziennie aktywować bez komponentów zaklęcie Światło (Light) jako akcję dodatkową. Magiczne światło sprawia, że robią olśniewające wrażenie, więc nosząca je postać uzyskuje ułatwienia w testach Charyzmy, których celem jest wywarcie pozytywnego wrażenia na innych swoim wyglądem. Magiczne właściwości tych kolczyków regenerują się o świcie.

 

16. Czerwona sukienka

(cudowny przedmiot, rzadki)

Olśniewająca magiczna czerwona sukienka przykuwa uwagę i zainteresowanie adoratorów, dzięki czemu zapewnia ułatwienie we wszelkich testach Charyzmy wobec osób płci przeciwnej.


17. Niebieska sukienka

(cudowny przedmiot, rzadki)

Niewiasty widząc ją w tej magicznej niebieskiej sukience czują, że to jej posiadaczka nie ma czystych intencji, lecz nie są stanie wyartykułować swoich obaw. Wszystkie kobiety w promieniu 9 m (30 stóp, 6 pól) od właścicielki niebieskiej sukienki mają utrudnienie w testach Charyzmy.

 


18. Czarna sukienka

(cudowny przedmiot, bardzo rzadki)

Kobiety widząc femme fatale w tej magicznej czarnej sukience wiedzą, że nie ma ona skrupułów i dobrych zamiarów, więc wolą nie wchodzić jej w drogę. Wszystkie kobiety w zasięgu widzenia właścicielki czarnej sukienki muszą wykonać rzut obronny na Charyzmę o ST 16 lub będą przerażone (frightened). W przypadku niepowodzenia rzut obronny można powtarzać co godzinę. Sukces zapewnia odporność na efekt strachu wywoływanego przez Czarną sukienkę na kolejne 24 h.

 


19. Mascara zabójczego spojrzenia

(cudowny przedmiot, bardzo rzadki)

Przedmiot zawiera 1 ładunek, który odnawia się codziennie o północy. Postać, która użyje Mascary zabójczego spojrzenia będzie w ciągu 1 h mogła aktywować zaklęcie Kąśliwe Oko (Eyebite). Cel, aby uniknąć efektów tego zaklęcia musi wykonać rzut obronny na Mądrość o ST 17. 

 

20. Perfumy uwodzenia

(cudowny przedmiot, bardzo rzadki)

Zmysłowa mieszanka zapachów rozpala wyobraźnię. Woń tych perfum unosi się w powietrzu przez 1k4+1 h..Każdy mężczyzna w promieniu 30 stóp (9 m; 6 pól) musi wykonać rzut obronny na Charyzmę o ST 17 lub będzie zauroczony (charmed). W przypadku udanego rzutu obronnego cel jest niewrażliwy na efekt Perfum uwodzenia przez kolejne 24 h.


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza