Jedna z ulubionych broni zakamuflowanych dywersantów wysłanych do wrogich obozów czy też na pole bitwy, aby potajemnie pomieszczać szyki wroga. Niezwykle skuteczny oręż przeciwko niezbyt rozgarniętym stworzeniom, które zamiast na walce z przeciwnikiem zaczynają się koncentrować na wyrzynaniu się na wzajem. Krasnoludzkie siły specjalne z Mithrilowej Hali często używają jej przeciwko goblinoidom, orkom, ogrom i trollom. Dwuręczna wersja tej broni była ulubionym orężem dalekiego kuzyna króla Mithrilowej Hali, Bruenora Battlehammera, szefa wywiadu: kapitana Brunona Battleflaila ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiścień zamętu
(rzadki)
Biegłość: Broń żołnierska (kiścień)
Obrażenia: 1k8+1 (obuchowe)
Magiczne:
Umagicznienie +1. Broń zapewnia premię +1 do testów ataków i obrażeń.
Zamęt. Stworzenie trafione tą bronią musi wykonać rzut obronny na Inteligencję o ST (8 + premie z Siły i biegłości atakującego) lub znajdzie się pod wpływem zaklęcia Zamęt (Confusion) na 2 rundy. W przypadku trafienia krytycznego stworzenie ma utrudnienie w ww. rzucie obronnym.
Większy kiścień zamętu
(legendarny)
Biegłość: Broń żołnierska (kiścień)
Obrażenia: 1k10+1 (obuchowe)
Właściwości: dwuręczny (two-handed)
Magiczne:
Umagicznienie +2. Broń zapewnia premię +2 do testów ataków i obrażeń.
Większy zamęt. Stworzenie trafione tą bronią musi wykonać z utrudniłem rzut obronny na Inteligencję o ST (8 + premie z Siły i biegłości atakującego) lub znajdzie się pod wpływem zaklęcia Zamęt (Confusion) na 4 rundy. W przypadku trafienia krytycznego stworzenie automatycznie ponosi porażkę w ww. rzucie obronnym.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Co sądzisz o tej notce?